ארבעה שירותים שכל מנהל ציי רכבים ראוי שיכיר

ריכזנו עבורכם ארבעה שירותים שכל חברה המחזיקה צי רכב ראוי כי תיעזר בהם לניהול השותף והתקין של צי הרכבים, ללא קשר לסוג ו/או מספר כלי הרכב.

בין אם מדובר על שירותי קצין בטיחות בתעבורה, שירותי דרך, שירותי גרירה ושירותי התקנת אביזרי רכב.

ארבעה שירותים שכל מנהל ציי רכבים ראוי שיכיר

1- שירותי קצין בטיחות בתעבורה

בעליהן (או מפעיליהן) של ציי רכב גדולים חייבים על פי תקנות התעבורה למנות קצין בטיחות בתעבורה הנושא באחריות התפעולית של צי הרכבים.

שירותי קצין בטיחות בתעבורה מקצועיים מפנים את ההנהלה ו/או הבעלים מהתמודדות תפעולית יומיומית הן בנושאי תקינות ובטיחות כלי הרכב עצמם והן בפיקוח על נהגי החברה.

כמו כן, עבודה מול גופים חיצוניים כגון: רשויות האכיפה, ספקי שירותי תחזוקה, חילוץ, התקנות, ,דלק ועוד המבוצעות על ידי קצין בטיחות בתעבורה.

שירותי קצין בטיחות בתעבורה יכולים להינתן על ידי עובד חברה שעבר מסלול הכשרה והסמכה ייעודי או על ידי התקשרות עם חברה חיצונית וקבלת שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ.

רכישת השירות במיקור חוץ מבטיח כי קצין הבטיחות בתעבורה הממונה על תפעולו של צי הרכבים הוא לא רק בעל מקצוע איכותי אלה שהינו חלק מחברה המתמחה תוכן במתן שירותי קצין בטיחות בתעבורה.

הערך המוסף של קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ הוא היותו חלק אינטגרלי מחברת האם המתמחה בתחום, החברה שהינה גוף מקצועי בתחום ניהול ציי רכב והיא בעלת ידע וניסיון שנצבר, הן בתחום המקצועי של תפעול צי הרכב, והן בשימור סטנדרטים גבוהים ומחמירים באיכות כוח אדם הממונה מטעמה.

היתרונות בקבלת שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ מוביל לכך שיותר ויותר חברות ובעליהם של ציי רכב, מעבירים את ניהול צי הרכבים לאחריות של חברות מקצועיות המתמחות בתחום ומספקות שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ.

חברה מומלצת לשירותי קצין בטיחות בתעבורה – אנו ב-2KR ממליצים על לופו ניהול ציי רכב בע"מ, להתקשרות עם החברה חייגו: 09-766-2733 או כנסו לאתר האינטרנט של האתר בכתובת: https://www.lupuz.co.il/he/

שירותי קצין בטיחות בתעבורה

2 – שירותי דרך

שירותי דרך לציי רכב תחת חוזי ליסינג מספקים פתרונות בעיקר למצבים בהם לא ניתן להמשיך ולנהוג ברכב.

כאשר יש תאונה או תקלה מכנית ולא ניתן להמשיך ולנסוע ברכב חברת הליסינג תספק מענה.

אך מה עושים כאשר יש פנצ'ר או במקרה ששכחתם למלא דלק? האם אתם זכאים לניידת שירות שתגיע אליכם עם דלק שיאפשר לכם להגיע לתחנת הדלק הקרובה?

האם חוזה הליסינג שלכם כולל שירותי דרך להחלפת גלגל?

שירותי דרך

יש לשים לב כי חוזי ליסינג והשכרה רבים אינם מספקים כיסוי מלא לכל המצבים בהם אינכם יכולים להמשיך בנסיעה.

מומלץ על בדיקת אפשרות להתקשרות עם חברה המספקת שירותי דרך שיספקו כיסוי לאותם פערים חסרים בשירותי הדרך שאינם נכללים בחוזה השירות של חברת הליסינג.

חברת שירותי דרך מומלצת – אנו ב-2KR ממליצים על חברת פנדה שירותי דרך, להתקשרות עם החברה חייגו: לסניף מרכז 051-290-4202 לסניף ירושלים 053-396-4288, או הכנסו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://roadservice.co.il/

שירותי דרך

3 – שירותי גרר

לעניין רכב פרטי, נהוג כי ציי רכב בליסינג (או בהשכרה) מקבלים שירותי גרר כחלק מהשירותים אותם מספקים חברות הליסינג וההשכרה.

בצי רכב פרטי (שאינו בליסינג או השכרה) הכולל רכבים פרטיים נהוג כי שירותי הגרר הינם חלק מהשירות אותו מספק חברות הביטוח.

וכל אחד צריך לבדוק את כיסוי שירותי הגרר מול הגורם הרלוונטי.

בעולם ציי רכב כבד, משאיות, אוטובוסים ואפילו מסחריות על פי רוב מדובר בציי רכב פרטיים שאינם כוללים שירותי גרר בחוזי הביטוח, על כן, רצוי וממומלץ בהתקשרות עם חברה חיצונית מראש המספקת שירותי גרירה לרכב כבד אוטובוסים ומשאיות.

ראוי לציין כי גם לצורך גרירת משאיות קטנות, מיניבוסים ו/או מסחריות כגון ונדורה או סוואנה יש צורך בשירותי גרירה ייעודיים.

חברת שירותי גרר מומלצת – אנו ב-2KR ממליצים על גרר בן, להתקשרות עם גרר בן חייגו: 052-339-0787 או הכנסו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.bgrar.co.il/

שירותי גרר

 

4 – שירותי התקנת אביזרים לרכב

גופים בעלי ציי רכב שפועלים תחת ליסינג תפעולי נהנים משירותי התקנת אביזרים לרכב המסופק על ידי חברות הליסינג אולם אלה על פי רוב מוגבלים.

ברוב המכריע מחוזי הליסינג ו/או ההשכרה, החברות מתקינות אביזרי רכב כגון חיישני רוורס / מצלמות רוורס ומערכות מולטימדיה לרכב. על פי רוב יהיו אלה מערכות לא מקוריות, בסיסיות בלבד (בהתאם לרמת הרכב).

במקרים רבים עובדי החברה הנהנים מרכב ליסינג ואף נהגים המפעילים את רכבי החברה מבקשים לבצע שדרוגים שאינם נכללים בשירותי חברת הליסינג כגון מסכים לנוסעים מאחור.

שדרוג למערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד פתוחה למשל, לשפר את מערכת האודיו, להתקין מצלמות רוורס, להוסיף דיבורית לרכב וכו'. התקנת אביזרי רכב אלה לרוב לא נכללות בשירותים אותם מקבלים מחברות הליסינג וההשכרה.

אביזרי רכב

מומלץ לבדוק ולשקול התקשרות עם ספק חיצוני המתמחה בהתקנת אביזרי רכב שיוכל לתת מענים ספציפיים לנהגי החברה שיבוצעו תחת פיקוח ושאינו פוגע באחריות היצרן של הרכב.

חברה חיצונית להתקנת אביזרי רכב ערוכה לתת מענה לשדרוגים שינויים והתקנות חדשות כחלק משינויים בתקנות התעבורה ו/או החלטות ניהוליות גם לציי רכב גדולים

(לדוגמא התקנת דלקנים אוניברסליים ו/או התקנה אמצעי בקרת נהיגה)

חברות התקנת אביזרים מומלצות – אנו ב-2KR ממליצים לכם על 2 חברות להתקנת אביזרים לרכב.

רדיו סיטי שירותי דרך בע"מ, להתקשרות עם החברה חייגו: 050-4084768 או כנסו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.radiocity.co.il/

אורן מערכות, להתקשרות עם החברה חייגו: 050-8463001 או הכנסו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.oransystems.co.il/

אביזרי רכב